Початок будівництва вузькоколійки в Коростеві PDF  | Друк |
Новини - Новини міста

На початку липня 2009 року в карпатському селі Коростів, що на Сколівщині, почалась реставрація  старовинної карпатської вузькоколійки. Було розчищено 400 метрів лісової дороги, котрою вже через два місяці рушить перший потяг Золотої Лісової Залізниці.

 

Проектом з відродження карпатських вузькоколійок австрійський керує австрійський інженер Вольфрам Венделін, який понад 10 років свого життя присвятив дослідженню історії саме українських вузькоколійних залізниць. За його задумом та ентузіастів із Асоціації збереження історії залізниць України, майбутню вузькоколійну залізницю назвуть «Золотою Лісовою Залізницею».
Будівництво вузькоколійки

 

Довідка:

З історії відомо, що міні-потяги їздили між Коростовим та Сколе ще з 1892 року. Власником тодішньої вузькоколійки був австрійський барон Альберт Грьодель та підприємець Вільгельм Шмідт. Це були відомі підприємці, які володіли на той час лісовим бізнесом, каменоломнею, механічними майстернями та гідроелектростанцією. Також брати Грьоделі збудували в Сколівських Бескидах кілька вузькоколійних ліній (Демня-Свінник-Тисовець, 18,7 км, на Козьову та гору Парашку). Ними були куплені вузькоколійні паровози «Краус Лінц» та «Хеншель», які пропрацювали на Сколівщині до середини 1950-х років. Вже тоді тут влаштовували прогулянки вузькоколійкою потягами для туристів.

Паровоз seria FL_195x

 
Рейтинг туристических сайтов Украины. Відображено число відвідувачів сьогодні, середнє число відвідувачів за добу, оцінка сайту Сколе - Карпати.інфо